Събития

Община Мизия разширява обхвата на административните си услуги

  04.06.2025 08:30             
Община Мизия разширява обхвата на административните си услуги

Община Мизия уведомява гражданите, че считано от 2 юни 2025 г. е разширен обхватът на въведената през юли 2023 г. иновативна технология за автоматизация на административните услуги.
Новото разширение включва персонализирано телефонно уведомяване и за изготвено удостоверение за наследници от ГРАО.
Технологията обхваща автоматизирана обработка на следните услуги:
Удостоверение за настоящ адрес;
Удостоверение за промени на настоящ адрес;
Удостоверение за постоянен адрес;
Удостоверение за промени на постоянен адрес;
Удостоверение за родените от майката деца;
Удостоверение за семейно положение;
Удостоверение за семейно положение, съпруг/а и деца;
Удостоверение съпруг/съпруга и родствени връзки.
Ако при подаване на заявление сте избрали e-mail като канал за получаване – удостоверението ще бъде изпратено автоматично на посочения адрес.
Ако сте избрали получаване на място в Центъра за административно обслужване, ще получите персонализирано телефонно обаждане от номер 09161/2315.
Всяко обаждане съдържа трите имена на заявителя, входящия номер на заявлението и избраната услуга.
Заявителите по всяка от горепосочените услуги ще бъдат индивидуално уведомени по телефона веднага след като удостоверението е изготвено и готово за получаване.
В процес на подготовка са допълнителни етапи от разширяването на системата. Подробна информация ще бъде предоставена своевременно.
 



След съвместната инспекция на МЕЗДРА–БОТЕВГРАД: Отсечката на скоростния път ще бъде отворена за движение до края на юни
Вместо тренировки – болнично легло: битката на едно дете за втори шанс
Монтана събира майстори на бабините гозби
Над 135 000 къса цигари, скрити в санитарен фаянс, задържаха митническите служители в Русе
Деца пред екрана: Как родителите да поставят граници в дигиталния свят
Община Вършец осигурява безплатен транспорт на гражданите за предстоящата Задушница