Събития

Община Видин възстановява разходите на собствениците кандидатствали за саниране на сгради

  08.10.2024 15:00             
Община Видин възстановява разходите на собствениците кандидатствали за саниране на сгради

Община Видин възстановява разходите на сдруженията на собствениците кандидатствали по процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд – Етап I“
Във връзка с възможността за Финансово подпомагане от 2 лв. на кв.м (с ДДС) от РЗП на сградите на сдруженията на собствениците кандидатствали по процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд – Етап I“ и съгласно Решение на Общински съвет №20, взето с Протокол №2/ 27.02.2023г. и Решение на Общински съвет №7 взето с Протокол №3/ 18.12.2023г., Община Видин изпраща уведомителни писма за възстановяване на направените разходи.
Финансирането се извършва от общинския бюджет и е за разгънатата застроена площ на сградата, което представлява една трета от определените референтни стойности по цитираната процедура.
Във Видин по процедура „Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на жилищния сграден фонд – Етап I“ от Националния план за възстановяване и устойчивост, през декември 2023 година бяха одобрени за саниране седем сгради на обща стойност 9 475 299 лева.
Предстои сключване на договори за финансиране с Министерството на регионалното развитие и благоустройството.