Събития

Заповед от Община Мизия за избор на изпълнител за премахване на сгради, постройки и съоръжения

  10.04.2024 10:00             
Заповед от Община Мизия за избор на изпълнител за премахване на сгради, постройки и съоръжения

З А П О В Е Д

 

№ РД.11-137(1)/10.04.2024 год.

 

На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, във връзка с чл. 8, ал. 4 от ЗОбС, във връзка с чл. 32, ал.1, т.7 във връзка с чл. 68 и чл. 69 от Наредба № 5 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Мизия и във връзка с Решение № 70/09.04.2024г. На Общински съвет - Мизия,  

Н А Р Е Ж Д А М:

  1. Откривам процедура за провеждане на публично оповестен конкурс за избор на изпълнител за премахване на сгради, постройки и съоръжения, опасни за живота и здравето на гражданите, а именно:
  •  
  •  
  •  

Площ /кв.м./

  1.  

48043.290.16.1

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.39.1

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.39.2

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.39.3

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.40.1

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.41.1

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.42.1

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.42.2

Бивш КЦХ

  1.  
  1.  

48043.290.43.1

Бивш КЦХ

  1.  
 

 

Конкурсът е с предмет премахване на сгради, опасни за живота и здравето на гражданите, находящи се в бившия Комбинат за целулоза и хартия в гр. Мизия. При премахването изпълнителят следва да спазва всички нормативни изисквания:

  • Закон за устройство на територията;
  • Наредба № 2 от 22.03.2004г. „За минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;

Изпълнителят трябва да премахне сградите включително и основите на същите. Задължение на изпълнителя е обработката и депонирането на строителните отпадъци. Изпълнителят придобива в собственост използваемите отпадъчни материали. След приключване на дейностите по разрушаване на сградите, изпълнителят е длъжен да приведе терена в естетичен вид (хоризонтално подравнен), като отстрани всички пропадания, образували се единични дупки, изпъкнали неравности и др.

Предложенията, заедно с всички задължителни документи за участие в конкурсната процедура, се поставят в запечатан непрозрачен плик, на който се изписва наименованието на обекта на конкурса и точното наименование и адресът на участника. Документите се подават в „Център за административно обслужване“, намиращ се на I-ви етаж в административната сграда на Община Мизия. Участник, чийто плик не отговаря на горното изискване, се отстранява от конкурса, а пликът не се отваря.

 

  1. Право на участие имат само юридически лица.
  2. Участника следва да предложи срок за изпълнение на дейността минимум 60 дни, но не повече 240 дни.
  3. За допускане до участие в публично оповестения конкурс кандидатите представят доказателства за внесен депозит за участие в конкурса в размер на 10 000,00 лв. по следната банкова сметка на община Мизия:
  • BG68UBBS88883312134401;
  • BIC UBBSBGSF;
  • Банка „ОББ“ АД.

Депозита се внася по сметката на общината в периода за подаване на документи за участие в публично оповестения конкурс, като срока за подаване на конкурсната документация се определя със Заповед на кмета на Община Мизия. Депозита на спечелилия участник се освобождава в седем дневен срок след приключване изпълнението на договора, а за останалите участници, в седем дневен срок след подписване на договора със спечелилия конкурса участник.

  1. Задължителни минимални изисквания към кандидатите:
  1. Участниците трябва да имат регистрация в Камарата на строителите с право да извършват строежи от минимум IV категория.

 

  1. Участниците трябва да разполагат със собствена или наета техника за извършване на дейностите по премахване, а именно:
  • Минимум 2 броя верижни багери с оперативно тегло над 20т.;
  • Минимум 2 броя хидравлични ножици за разрушаване на бетон;
  • Минимум 1 брой комбиниран багер с оперативно тегло над 8т. с прикачен инвентар – хидравличен чук за разрушаване на бетон;
  • Минимум 1 брой фадрома – челен товарач, с оперативно тегло над 10т;
  • Минимум 3 броя влекачи за транспортиране на строителни отпадъци;
  • Минимум 3 броя гондоли с товароносимост над 20 кубични метра за транспортиране на строителни отпадъци.

 

  1. Участници следва да разполагат с минимум следната работна ръка:
  • Ръководен персонал: инженер – магистър с професионална квалификация „Строителен инженер по пътно строителство“;
  • Технически персонал: Строителен техник със средно специално образование.

 

  1. Участниците следва да имат регистрационен документ от РИОСВ, за извършване на дейности по транспортиране (събиране и транспортиране), в съответствие с §1, т. 41 и 43 от допълнителните разпоредби на Закона за управление на отпадъците, на територията на цялата страна, на отпадъци с кодове, както следва:
  • 01 04 08;
  • 17 01 01;
  • 02 01 10.

 

 

 

  1. Участниците следва да притежават сертификати, отговарящи на следните стандарти - ISO 45001:2018, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.
  2. Участника да има лиценз от Министерство на транспорта за транспортиране на товари.

 

Участник, който в офертата си не е представил документи за доказване на гореизброените изисквания (т. 1 до т. 6), се отстранява от конкурса, като офертата му не се оценява.

 

  1. КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНИЯТА И НАЧИН НА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ТЕЖЕСТТА ИМ В КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА.

Класирането да се извърши на база следните критерии:

 

Комплексната оценка КО (100 точки) К1+К2, където:

К1 – предложена цена с тежест 70%

К2 – срок за изпълнение на дейностите с тежест 30%

 

К1 се изчислява по следния начин: при предложена цена 0 лв. – получава максимален брой точки (70); при предложена цена >0 К1 се изчислява по следната формула: Ц_мин/Ц_уч*70, където Ц_мин е минималната предложена цена, Ц_уч е цената предложена от участника

На първо място да бъде класиран кандидатът, получил най-висока комплексна оценка – КО.

При еднаква оценка на две или повече оферти, спечелилият конкурса се определя чрез теглене на жребий между кандидатите, получили еднакви оценки на подадените от тях оферти.

Въз основа на резултатите от конкурса, ще бъде издадена заповед на кмета на Община Мизия, за класиране и определяне на спечелилия участник или за прекратяване на конкурса. Заповедта се издава в 7 – дневен срок, след приключване на конкурса и се обявява на официалната интернет – страница на общината, както и в сградата на общинската администрация, на място достъпно за всички заинтересовани лица.

Договорът със спечелилият конкурса участник ще се сключи в 7 – дневен срок от влизане в сила на Заповедта за определяне на изпълнител.

Утвърждавам конкурсна документация, както следва:

  1. Заявление за участие в конкурса – образец;
  2. Обща декларация – образец;
  3. Декларация за оглед на имот – образец;
  4. Оферта с предложена цена за премахване на сградите;
  5. Проект на договор;
  6. Правила за провеждане на конкурса.

 

 

 

  1. Право на участие в конкурса имат единствено субектите , отговарящи на изискванията, описани в т. II до. V от настоящата заповед, които са представили до 17:00 часа на 26.04.2024 г. в Община Мизия, запечатани в непрозрачен плик документите, както следва:
  1. Заявление за участие в конкурса – по образец;
  2. Обща декларация – по образец;
  3. Декларация за оглед на имот – по образец;
  4. Проект на договор, попълнен без цена и подписан от участника, че е запознат и е съгласен с клаузите на същия;
  5. Правила за провеждане на конкурса, подписани от участника;
  6. Документ за закупена конкурсна документация – оригинал;
  7. Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
  8. Изрично нотариално заверено пълномощно за участие в конкурса, когато кандидатът се представлява от пълномощник – заверено копие „вярно в оригинала“;
  9. Оферта с предложена цена – по образец;
  10. Други относими към предложенията документи.

 

Важно!!! Върху запечатания плик задължително се отбелязват наименованието на конкурса и точното наименование и адресът на участника.

Участник, чийто плик не отговаря на горното изискване, се отстранява от конкурса, а пликът не се отваря.

 

Преди датата на провеждане на конкурса, комисията служебно проверява липсата на изискуеми и непогасени задължения към Община Мизия.

 

  1. Стойността на конкурсната документация е 50,00 лв. с включен ДДС и се внася в касата на Община Мизия или по следната банкова сметка:
  2.  

- Код за вид плащане – 447000;

  •  
  •  

Конкурсната документация се получава от служители на общинска администрация – Мизия в стая 307, след представяне на вносна бележка или платежно нареждане за закупуването й. Конкурсната документация може да бъде закупена от 18.04.2024 г. до 26.04.2024 г.

 

  1. Конкурсните предложения да се разгледат на 29.04.2024 от 10:00 часа в сградата на Община Мизия, стая 302.
  1. Конкурсът да се проведе съгласно разпоредбите на 44, ал. 2 от ЗМСМА, във връзка с чл. 8, ал. 4 от ЗОбС, във връзка с чл. 32, ал.1, т.7 във връзка с чл. 68 и сл. от Наредба № 5 за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество на територията на Община Мизия.
  2. Оглед на имотите може да се извърши след представяне на платежен документ за закупена тръжна документация и депозит за участие, в присъствие на служител на Община Мизия – всеки работен ден до 16:00 часа на от 18.04.2024 г. до 26.04.2024 г.

 

  1. Назначавам комисия, която да разгледа, оцени и класира конкурсните предложения, в следния състав:
  • адв. Людмил Янчев – юрист;
  • Владимир Младенов – ДД „УТЕППИСД“;
  • Пенка Берчева – Главен специалист „ОСЗ“
  • Венера Георгиева – Главен Счетоводител.

 

Резервни членове:

  • адв. Теодора Давидова – юрист;
  • Петя Беляшка-Савчева – Финансов контольор.

 

 

2. Определям три – дневен срок за работа на назначената от мен комисия за провеждането на конкурсната процедура. В този срок комисията да ми предостави мотивиран доклад за утвърждаване.

 

  1. Въз основа на резултатите от конкурса, ще издам заповед за класиране и определяне на спечелилия участник или за прекратяване на конкурса. Заповедта се издава в 7 – дневен срок, след представяне от участника на документ за извършеното плащане и се обявява на официалната интернет – страница на общината, както и в сградата на общинската администрация, на място достъпно за всички заинтересовани лица.

 

XI. Договорът със спечелилият конкурса участник се сключва в 7 – дневен срок от влизане в сила на Заповедта за определяне на изпълнител и документ за внесения депозит по сметка на Община Мизия.

 

  1. Съобщение за провеждане на конкурса да се обяви в един местен ежедневник, на официалната интернет – страница на Община Мизия, както и в сградата на общинската администрация, на място достъпно за всички заинтересовани лица.

 



Изгонената Катя от "Ергенът" изля душата си относно Алек, Маги и Криси
ГЕРБ-СДС обявиха водачите си в страната. Красен Кръстев води във Враца, Росица Кирова във Видин, а в Монтана Румен Христов
Франция и Япония ще започнат разговори относно сделка за реципрочен достъп на войски
Лоша прогноза за времето премества на друга дата откриването на туристическия сезон на остров Света Анастасия
Мартин Харизанов и ”Благотворни приятели” с мащабна дарителска акция за Великден
Модерен физкултурен салон се изгражда в училище „Иван Вазов" във Вършец