Изготвени са и месечните фактури на клиентите с реален отчет
“Топлофикация Враца” уведомява своите клиенти, че изравнителните сметки за консумирана топлинна енергия за сезон 2021/2022 г., както и месечните на потребителите с реален отчет са изготвени. Същите могат да бъдат платени в паричен салон на дружеството от 6.07.2022 г., както и на касите на Български пощи в гр.Враца и Изипей в цялата страна.“. Това съобщиха от дружеството.
„Фирмите за дялово разпределение са предоставили на клиентите индивидуалните изравнителни сметки, по електронната поща или до пощенската кутия на адреса на имота.“, уточниха от ценралата.
„За клиенти на прогнозни начисления или с договор за равна месечна вноска възстановяването на надвзетите суми ще се осъществи заедно с годишната изравнителна сметка. С цел ограничаване на разпространението на коронавируса и опазването на живота и здравето на клиентите въвеждаме следния ред за възстановяване на надвзети суми:
за суми до 29,99 лв, при желание от страна на клиента същите ще бъдат приспадани от бъдещи задължения или възстановени при касова наличност във времето от 13³⁰ ч. до 16⁰⁰ ч. всеки работен ден;
за суми над 30,00 лв., при желание от страна на клиента същите ще бъдат приспадани от бъдещи задължения или възстановени в едномесечен срок, чрез подаване на заявление-декларация с приложена актуална банкова сметка на титуляра на партидата или на упълномощено за тази цел лице с изрично пълномощно. Заявлението може да бъде получено и попълнено в паричен салон на дружеството или да се изтегли от сайта предприятието, в раздел „Клиенти”. Обработване на заявлението ще бъде извършено в паричния салон от страна на служители на дружеството.
От „Топлофикация Враца“ напомнят, че в срок до 31 август клиентите имат възможност да подадат молба за възражение при несъгласие с получената изравнителна сметка. „При основателна рекламация ще се извърши повторен отчет на индивидуалните уреди и ще бъде направено преизчисление на сметките.“, обясниха от дружеството.
„Равните вноски за сезон 2022/2023 г. ще бъдат от месец юли 2022 г. до месец май 2023 г. и последваща изравнителна. Същите ще са изчислени на база реална консумация за сезон 2021/2022 г., при цена на топлинната енергия, утвърдена от КЕВР и ще бъдат подновени на всички клиенти, заплащали по този начин до настоящия момент, които нямат незаплатени задължения към дружеството.“, заявиха от „Топлофикация Враца“. От предприятието обясниха, че клиентите, които желаят да подпишат нов договор или да коригират стойността на изчислената равна вноска могат да посетят паричния салон в срок до 31.07.2021 г.. „Клиент може еднократно в рамките на срока на договора да поиска промяна на вноската, при наличие на писмено заявление за съществена промяна на прогнозно ползваната топлинна енергия.“, поясниха от дружеството. От „Топлофикация Враца“ заявиха, че относно регламента за защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни, подписани договори ще бъдат предоставяни на хартиен носител само на титуляри на партиди срещу представен документ за самоличност.
От „Топлофикация Враца“ напомниха, че съгласно промените в Закона за енергетиката от 12.03.2021 г. при подмяна или монтиране на нови уреди за дялово разпределение в имота /в т.ч. индивидуални водомери за топла вода/, същите следва да са с техническа възможност за дистанционно отчитане. „Индивидуалните водомери за топла вода се доставят или се одобряват от фирмата, извършваща дялово разпределение в абонатната станция.“, допълниха от дружеството.