Събития

„Топлофикация Враца“: На националния телефон 0700 89 032 клиентите получават бърза и коректна информация

  26.01.2022 12:00             
„Топлофикация Враца“: На националния телефон 0700 89 032 клиентите получават бърза и коректна информация

"На национален телефон 0700 89 032 клиентите ни могат да се свържат с нас по всички въпроси, свързани с услугите, които предлагаме или да подават сигнал при проблем. При авария или извършване на дейности по вътрешните отоплителни инсталации клиентите бързо и лесно ще получат необходимото съдействие от екипите на топлофикацията", напомнят от дружеството. Оттам уточняват, че ако проблемът възникне в извънработно време или през почивните дни, потребителите могат да се обърнат към Аварийна служба.

"Обаждайки се на 0700 89 032, клиентите могат да получат актуална информация и за техните фактури, за начините и местата на плащане, за промоции и програми за поощряване на лоялните клиенти, за присъединяване към топлопреносната мрежа. При въпрос от страна на клиентите, който изисква детайлна информация или проверка, изпращаме запитването до нашите отдели за становище. След като съберем всички необходими данни, информираме клиента за резултата.", обясниха още от дружеството. От предприятието уточниха, че разговорът с оператор на националния информационен телефон 0700 89 032 е на цената на един градски разговор.

"В продължение на поетия ангажимент към потребителите си, се грижим за подобряване на клиентската политика. Полагаме непрекъснато усилия, за да получават нашите потребители качествено обслужване. Всичко това е  доказателство, че искаме да отговорим на нуждите на клиентите.", посочи инж. Радослав Михайлов. По думите му целият екип се стреми максимално да спести времето на техните клиенти и да предоставят информация по-възможно най-удобния начин - по телефона или онлайн.

Директорът на "Топлофикация Враца" инж. Радослав Михайлов коментира, че за тях е важно да поддържат добрата комуникация с клиентите. "По този начин ние ще знаем дали сме поели правилната посока в дейността ни и къде трябва да работим повече. Въвеждането на тази наша услуга преди години, беше поредната стъпка в подобряването на процеса за осигуряване на повече възможности за получаване на информация от клиентите. На този номер абонатите получават информация къде има временно прекъсване на топлоподаването и кога се очаква да бъде отстранен проблемът, както и за планови ремонти.", заявява инж. Михайлов.