Областна администрация – Видин обяви свободно работно място за главен експерт, научи „Конкурент“. Позицията е за дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“.
Главният експерт подпомага и организира изпълнението на следните дейности:
· осигуряване и обезпечаване на информационното обслужване на Областна администрация Видин;
· поддръжка, контрол и изследване, с цел усъвършенстване на информационните и комуникационни системи в Областна администрация Видин;
· консултиране на служителите в Областна администрация Видин за работа със системите;
· развитие на концепцията за електронно правителства в Областна администрация Видин.
Изискваната минимална степен на завършено образование е бакалавър с минимален професионален опит от 2 години и IV младши ранг.
Допълнителните умения и квалификации, които трябва да притежават кандидатите са прилагане на мрежова сигурност, системно администриране на Windows и Linux базирани сървъри и работни станции, компютърни мрежи, сървъри за бази данни, SQL, web сървъри и приложения, MS Office, графична обработка, инсталиране и конфигуриране на операционни системи, софтуер и хардуер.
Минималният размер на основната заплата е 1100 лв., като основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат.
Конкурсът ще се проведе на два етапа – решаване на тест и интервю, а документи се приемат до 10 август.