Спорт

Защо чуждестранните букмейкъри настъпват все по-силно на нашия пазар?

  19.05.2021 12:10             
Защо чуждестранните букмейкъри настъпват все по-силно на нашия пазар?

Онлайн залозите на спорт или казино, са много популярни сред българските фенове на легалния хазарт. В наши дни има много залагащи в интернет, които следят за нови функции в букмейкърските сайтове, за интересни бонуси и съблазнителни промоции. Освен чисто българските брандове за онлайн залагания, съществуват и чужди компании имащи апетити към нашия пазар. На какво се дължи интереса на чуждите оператори, ще прочете по-долу.

Големият интерес на българите към онлайн залозите

Интересът към онлайн залозите от българските потребители е голям и чуждите букмейкъри знаят това, тъй като правят редовни анализи на нишата. Още преди няколко години беше регистрирана една от най-известните компании, а именно Bet365 в България, които получиха лиценз. Британският сайт е един от любимите на залагащите, заради множеството опции за залози. Бет365 предлагат възможности за залагане на спорт, казино и покер платформа.

Лицензи бяха издадени още на брандовете Bwin, PokerStars и Betfair, но последният не успя да покрие изискванията на регулатора, който отне правото му да оперира в страната ни поне на този етап. В скоро време се заговори за апетити на други хазартни оператори към родния пазар, но все още се чака решението на НАП, които контролират лицензите на букмейкърите.

Сравнително малката конкуренция в хазартния сектор

В момента има пет лицензирани букмейкъри за спортни залози и казино игри, както и една официална покер платформа. На пръв поглед изглежда, че конкуренцията не е малко, но пък някои чуждестранни компании имат самочувствието, че могат да се справят по-добре и за това се насочват към страната ни. Те са готови да предложат невиждани до момента бонуси, специални функции в сайтовете си, голям брой спортни събития и различни хазартни игри.

Едва ли на такова мнение обаче са собствениците на букмейкърски сайтове в България, защото те се борят със зъби и нокти, за да привлекат и последния останал играч. Могат ли чужденците да предложат нещо повече, ще научим в бъдеще време, когато се появят новите имена у нас.

Евтина реклама и достигане до голяма аудитория

Рекламата на букмейкъри в България е по-евтина, отколкото тази във Великобритания, Италия, Франция и други части на Европа и света. Ето защо, чуждестранните букмейкърски къщи са готови да инвестират тук, и да станат популярни срещу сравнително малко пари. Те достигат до голяма аудитория от възможни потенциални клиенти, което им носи солидни приходи в касите. И, ако до момента е трябвало да плащат неземни суми за реклама, то тук при нас, нещата не стоят толкова сериозно и има възможност за рекламиране на бранд за малко пари.

Имайки предвид, че в момента има няколко чужди компании предлагащи спортни залагания и други игри в интернет, можем да кажем, че те са разпространени в повечето телевизии, интернет сайтове и прочие медии, а зажаднелите за залози българи се регистрират смело в онлайн платформите, а и не му мислят много, за да вложат парите си в хазартните игри.

Няколко думи в обобщение

По-горе бяха изложени основните причини за настъпването на букмейкърите на българския пазар. Разбира се, могат да се добавят и още фактори за интереса на чуждите хазартни оператори към лиценз у нас. Друг е въпросът, че Националната агенция по приходите в ролята на регулаторен орган не одобрява всеки, който храни апетити да пребори конкуренцията в нишата, така че нещата не са елементарни и не всеки ще бъде допуснат да развива бизнес, без да се вземат съответните мерки. Надяваме се, че Ви е било интересно и Ви желаем късмет.