Спорт

Какво представляват букмейкърските ваучери за лоялна програма?

  28.03.2021 16:30             
Какво представляват букмейкърските ваучери за лоялна програма?

Съвременните букмейкъри разполагат с богат набор от екстри и специални оферти, които да предлагат на своите клиенти. С тях компаниите или привличат нови потребители, или се стремят всячески да ги задържат като редовни такива. Наред с добре познатите бонуси като офертите за нова регистрация, за нов депозит или за възстановяване на даден процент от изгубените суми в залози, които след края на мача се оказват неуспешни, съществуват и специални промоции, които са ориентирани към лоялните клиенти. На практика, това са не толкова бонуси, колкото програми. Целта им надхвърля идеята за задържане на клиента. Тя е по-скоро ориентирана към превръщането на един постоянен клиент в дадена букмейкърска компания в лоялен клиент.

Букмейкърска лоялна програма – същност

Какво представлява в крайна сметка лоялната програма на букмейкърите? Преди да ви разясним, имайте на предвид, че почти всяка компания за спортни програми предлага такъв тип специална оферта. Разбира се, при различните доставчици на спортни залози тя се различава по конкретните си параметри. Същността й обаче си остава една и съща във всяка страница за спортни залагания. Лоялната програма на практика дава възможност на клиентите да трупат определени дивиденти, докато пускат спортни залози и изобщо използват услуги на букмейкъра. Принципът е, че колкото по-активен е един потребител, толкова повече екстри и възможности му дава лоялната програма. Обикновено, тези дивиденти се равняват на някакви специфични бонуси. Това са по-специални бонуси, защото и потребителите са по-специални с качеството си да бъдат изключително лоялни на своя букмейкър, тоест да го използват често и интензивно. Класически пример за дивидент в лоялната програма на компаниите са добре познати на българската аудитория Palms Bet ваучери. Както става ясно и от самото наименование на екстрата, те дават определени – допълнителни – екстри на клиентите.

Как работят ваучерите в една букмейкърска лоялна компания?

Ваучерите са формата на наградата, която клиентът получава под формата на подарък от компанията поради факта, че е лоялен към бранда и използва сайта му значително често и интензивно. Как обаче се определя дали даден клиент е лоялен? Много просто – степента на неговата активност определя тази лоялност, респективно дали той заслужава получаването на ваучер, какъв да е той и колко да са на брой за определен период от време. Компанията детерминира степента на активност чрез така нареченото ниво на активност.

Нивата в лоялната програма обикновено биват около 4-5, а в някои сайтове достигат дори до 8-9. Нивата се покачват с покачването на активността, а самото покачване се определя с брой събрани точки. Имайте на предвид, че клиентът може да увеличи нивото си веднъж месечно. На точно определена дата се прави ревизия на новия брой събрани точки. Ако те достигат даден брой, се покачва и нивото. Самите точки се събират, докато се играят казино игри и се поставят спортни залози. Колкото по-скъпи са вашите залози и колкото повече са на брой, толкова повече точки ще получите. Често различните пазари или лиги могат да дадат различен брой точки.

При ревизията на вашия статус в лоялната програма се раздават и самите ваучери. Те могат да са под формата на безплатни залози или игри, както и допълнителни екстри като увеличаване на лимити за теглене или дори назначаване на ВИП акаунт мениджър за вашия профил. Според вида на вашето ниво, стойността на един ваучер е различна. Ако нивото ви е по-високо в дадената лоялна програма, и ваучерите ще ви дават повече – например, повече безплатни залози или по-висока сума на база един подарен ваучер.

Както виждате, колкото повече играете, наистина започвате и да печелите повече, включително и подаръци, ако сте достатъчно лоялни към своя доставчик на спортни залози!