Всички абонати на Топлофикация Враца могат да проверят сметката си онлайн на сайта на дружеството. Всеки абонат може свободно да провери своите задължения, както и да проследи историята на миналите плащания в сайта на предприятието https://toplo-vr.com/.
"Напоследък възможността да свършваме все по-голяма част от работата си онлайн стана безценна. Много услуги се пренасят все повече във виртуалния свят. Дигитализацията днес не е само опция, а става задължителна. За да посрещнем нуждите на клиентите си и да сме в крак с иновациите, работим по нашата дигитална трансформация. Бъдещето е в онлайн услугите". Това каза инж. Радослав Михайлов - изпълнителен директор на "Топлофикация Враца".
Независимо къде и по кое време всички битови клиенти на дружеството могат да проверят месечната си сметка по следните начини - Онлайн – след въвеждане на абонатен № и с услугата „Е–фактура“. Като за целта клиентите трябва да посетят офиса на дружеството – Административна сграда на "Топлофикация Враца" на ул. “Максим Горки”, № 9, за подаване на заявление–декларация за предоставяне на услугата „ Е-фактура”.“, обяснява инж. Михайлов.
За извършване на разплащания Топлофикация Враца“ предлага на своите клиенти няколко различни начини – в брой, онлайн и по банков път. Възможностите за плащане в брой са на касите на дружеството, на касите на Български пощи, по електронен път чрез системите Epay, EasyPay, както и по банков път по сметки, написани във фактурите или в сайта на Дружеството: www.toplo–vr.com, раздел „Плащане на сметки”.
Във връзка с епидемичната обстановка в страната и въведения 10 дневен локдаун от "Топлофикация Враца" призовават клиентите им да се възползват от всички онлайн услуги на дружеството като „Самоотчет“, „Е-фактура“ и електронно плащане на сметките им. За въпроси относно възникнали аварии и проблеми с топлоподаването могат да се свържат с дружеството чрез националния телефонен номер 0700 89 032, както и на останалите телефони за връзка - 092/ 66 83 16; 092/ 66 83 23; 092/ 62 07 30. За информация и проверка на сметки и задължения: тел: 092/ 66 83 20; 092/ 66 83 21
При проблем във вътрешната инсталация клиентите могат да разчитат на помощ от Аварийната служба на “Топлофикация Враца”. Дежурните ни екипи се отзовават денонощно при сигнали за спиране на водата и източване на инсталацията за отопление. Ако проблемът възникне в извънработно време или през почивните дни, можете да се обърнете към Аварийна служба на тел. 0700 89 032.
Клиентите имат на разположение и новини за "Топлофикация Враца" в социалната мрежа Фейсбук и на сайта на дружеството.