Топлофикация Враца призовава своите клиенти да бъдат много внимателни и да пазят своето и на близките си здраве. „При посещаване на офисите на дружеството, всички граждани трябва да изпълняват съвестно и отговорно предписаните от здравните власти противоепидемични мерки, особено се фокусираме върху спазването на препоръчаната физическа дистанция и носенето на предпазни маски в затворени помещения. Служителите в центъра за работа с клиенти ще следят най-стриктно дали тези мерки се изпълняват.“, уточняват още от врачанската Топлофикация. От там призовават абонатите си по възможност да използват електронните начини за разплащане, сключване на договори и друга комуникация с дружеството.
„Приканваме клиентите, с топлинен счетоводител „Топлофикация Враца“, на месечен отчет, да извършат самоотчет на уредите си чрез новата ни услуга, която въведохме с грижа за здравето на жителите на Враца.Всичко става бързо и лесно чрез няколко клика на ининтернет сайта на дружеството https://toplo-vr.com - бутон „Самоотчет“. При затруднение от Ваша страна може да позвъните на следните телефони: 0700 89 032, 0888077044, 092/668 313, или на електронната ни поща : [email protected]“,напомнят от дружеството и допълват, че самоотчетът е необходимо да бъде направен на датата за отчет на уредите.
„Информация за графика за отчет на топломери и водомери, може да видите на залепените предварително съобщения в етажните собствености или от сайта на дружеството - https://toplo-vr.com/графици/.“, допълват от Топлофикация.
„Действията, които предприемаме и промените в организацията на работа, са с цел да улесним хората и да сведем до минимум възможността от неприятни последици за здравето на клиентите и служителите ни. Нека бъдем отговорни и да спазваме всички мерки, за които всеки ден призовават компетентните институции“, заявяват от дружеството.