Събития

Топлофикация Враца: Абонатите успяват да получат необходимата им информация онлайн и по-рядко прибягват до контакт с нас

  29.07.2020 10:00             
Топлофикация Враца: Абонатите успяват да получат необходимата им информация онлайн и по-рядко прибягват до контакт с нас

Инж. Михайлов, преди време пуснахте национална телефонна линия. Има ли положителен ефект след въвеждането и?

Да. Нашите клиенти често споделят, че са доволни от въвеждането и, защото благодарение на нея бързо успяват да научат желаната от тях информация. На националния телефон на дружеството всеки един от абонатите на Топлофикация Враца може да получи желаната от него информация, да подаде сигнал за нередност, за възникнала авария или какъвто и да било проблем, касаещ дейността ни.

Наскоро пуснахте обновения си сайт. Обликът на Топлофикация Враца е изцяло променен. Има ли нови секции на сайта?

Новият сайт е по-функционален за нашите клиенти. На него те могат да открият всички актуални промоции, както и информация за предлаганите услуги. Чрез сайта абонатите могат да направят справка за фактура, да се запознаят с графика за ежемесечен отчет, когато той се извършва от Топлофикация Враца. Разработихме и специална секция, която дава възможност за подаване на самоотчет на уредите.

Качили сме и електронни бланки и формуляри.С тях искаме да улесним нашите клиенти, спестявайки им време, докато са в нашите парични салони. Те могат да ги попълнят в комфорта на дома си и само да ги депозират при нас.

Ежедневно актуализираме информация относно текущи ремонти или аварии, както и секция „Новини“.

Получихте ли обратна връзка от абонати за новия сайт?

Да. Някои от абонатите, които идват да заплатят фактурите си в паричен салон, споделят, че сайтът е станал по-полезен за тях. Освен това се наблюдава и спад на телефонните обаждания, което означава, че абонатите успяват да получат необходимата им информация онлайн и по-рядко прибягват до контакт с нас.

Всички абонати вече са получили изравнителните фактури. Ако не е съгласен, има ли право да получи корекция?

При основателни рекламации по отчета на показанията на уредите от абонати по изравнителните сметки, абонатите имат право да подадат възраженията си до 31 август. Този срок е заложен в Наредбата за топлоснабдяването. Възражението трябва да бъде адресирано до топлинния счетоводител, който да направи оценка и да прецени дали има причина да извърши преизчисление. След края на следващия месец не са възможни никакви промени в изравнителните сметки.