Бизнес Интервю

Инж. Радослав Михайлов: Благодарение на обратната връзка, подобряваме услугите

  04.06.2020 09:00             
Инж. Радослав Михайлов:  Благодарение на обратната  връзка, подобряваме услугите

Изпълнителният директор на „Топлофикация Враца“ инж. Радослав Михайлов отговори на въпросите на „Конкурент“.

Какъв акцент сте поставили в усилията си за подобряване на работата си с клиенти?

За нас е важно непрекъснато да подобряваме комуникацията с абонатите. Поставили сме си за основен приоритет, да бъдем бързи и коректни в отношенията си с клиентите. Добрата обратна връзка е изключително важна за качеството на работата ни.

Според Вас, чрез кой метод се осигурява най-добра комуникация?

Живеем в ерата на информационните технологии. Всички се информират масово по електронен път. За да сме полезни на врачани, на сайта на дружеството, публикуваме информация за плановите ремонти, възникналите аварии, отчитането на изразходваната топлинна енергия и всичко останало, което биха искали да знаят. Въпроси могат да се задават и по телефона, мейла, както и на място в паричен салон на дружеството.

Преди време стартирахме единен национален телефонен номер, за да сме по-гъвкави и полезни на нашите клиенти. Взехме това решение след като получихме обратна връзка чрез анкета, която пуснахме на нашите клиенти. Анализирахме получената информция и обновихме стратегията си за работа с клиенти.

Как реагирате на аварии?

Аварийно-диспеческата служба е в готовност денонощно за незабавни действия при възникване на аварии. Нашите екипи могат да се отзоват по всяко време.

При повреда в сградната инсталация, аварийно-диспечерската служба посещава посочения адрес, за да спре и източи повредената инсталация и така да предотврати евентуално нанасяне на щети или нараняване на обитател в сградата.

Обръщам внимание, че във връзка с противоепидемичната обстановка в страната сме приели правила за работа въз основа на инструкции от Службата по трудова медицина и консултации с РЗИ - Враца. По този начин ние се стараем да гарантираме здравето на нашите служители и клиентите, които посещаваме.