Бизнес България Интервю

“Врача̀ни оценяват високо справедливите условия в tbi bank app” - Красимира Събева, tbi bank

  03.09.2024 13:26             
“Врача̀ни оценяват високо справедливите условия в tbi bank app” - Красимира Събева, tbi bank

Красимира Събева управлява офиса на tbi bank във Враца и е убедена, че истинското професионално развитие идва с любов към работата и желание за постоянно усъвършенстване. Тя успешно ръководи своя екип, като заедно представят на клиентите ползите от мобилното приложение без такси tbi bank app и картата neon. Стремежът ѝ е да създаде изключително клиентско преживяване, докато с колегите ѝ продължават да се развиват като професионалисти. Вижте нейната история:

Представете се с няколко думи. Каква е вашата роля в центровете за обслужване на клиенти на tbi bank?

Казвам се Красимира Събева и съм „Офис мениджър“ в центъра за обслужване на клиенти на tbi bank във Враца. Родом съм от София, но преди девет години реших да направя промяна и се преместих да живея във Враца. От осем години съм част от голямото семейство на tbi bank.

Завършила съм СУ „Св. Кирил и Методий“ със специалност „Предучилищна педагогика и чужд език“. Ролята ми като офис мениджър е не само да осигуря спокойна и продуктивна работна среда за екипа, но и да насърчавам откритата и ползотворна комуникация с нашите клиенти. С колегите ми сме сплотен екип, който се стреми да развива офиса и да предоставя на клиентите ни изключително обслужване, което да надхвърля очакванията им.

Как започнахте кариера в банката и какви ключови моменти и предизвикателства сте срещали по пътя си до настоящата си позиция?

Първата ми работа във Враца беше като консултант „Стоково кредитиране“ в една от големите вериги хипермаркети за техника. Там натрупах ценен опит в работата с клиенти, но усещах, че мога да постигна повече. По-малко от година по-късно разбрах за открита позиция в tbi bank и след среща с тогавашния регионален директор Ирина Димитрова, приех предизвикателството да стана банков служител.

Тази година, под менторството на сегашния ни регионален директор Ивайло Атанасов, направих следващата стъпка в кариерното си развитие и поех ролята на „Офис мениджър“ в офиса ни във Враца. Работата е динамична и изискваща, като най-голямото предизвикателство е да успеем да отговорим на очакванията на нашите клиенти. Въпреки трудностите, именно тези моменти ме научиха да мисля бързо, да съм гъвкава и да търся решения вместо да се фокусирам върху проблемите.

Какви са най-честите нужди и предпочитания на клиентите във Враца? Как изграждате дългосрочни отношения с тях?

Сред най-честите нужди на нашите клиенти са осигуряването на потребителско финансиране, намирането на изгодни спестовни решения, както и удобното управление на ежедневните им финанси. Но ние се стремим да бъдем повече от техни лични банкери. Много от клиентите ни споделят своите нужди и тревоги с нас, защото знаят, че могат да разчитат на нашата дискретност и професионализъм. Изграждането на доверие е основата на нашата работа и ключът към дългосрочните отношения. Клиентите ни знаят, че ще получат не само финансова подкрепа, но и разбиране.

tbi bank се отличава с иновациите си, като мобилното приложение без такси и картата neon. Какъв е интересът на клиентите към тези продукти и как променят начина, по който те взаимодействат с банката?

Интересът към нашето мобилно приложение и картата neon е огромен и продължава да расте. В днешното забързано ежедневие, удобството и липсата на такси са изключително важни за клиентите ни. Много от тях оценяват възможността да се възползват от допълнителни средства с нашия шопинг лимит и да ги разсрочват без оскъпяване на три равни месечни вноски.

Нашата роля е да запознаем клиентите с всички функционалности и предимства на приложението и картата neon. Все повече хора откриват потенциала на тези продукти и започват да ги използват активно, което значително улеснява управлението на ежедневните им финанси.

Как вашият екип представя предимствата от ползите на приложението и карта neon, когато клиент се колебае? И съответно, каква обратна връзка получавате от тези, които започват активно да банкират през tbi bank app?
Продуктите ни са толкова добри, че често се „продават“ сами. Въпреки това, има клиенти, които са резервирани, защото им е трудно да повярват, че може да има банка, която не начислява такси за ежедневни операции по разплащателна сметка. След като ги консултираме и уверим в това, те остават приятно изненадани и бързо започват да използват приложението активно. Обратната връзка е много положителна, като клиентите често споделят, че се чувстват по-уверени и улеснени в управлението на финансовите си средства.

Как поддържате себе си и екипа си информирани и подготвени да предоставяте най-доброто обслужване с новите функции и преференциални условия?

Един от най-големите ни приоритети е да бъдем винаги информирани за новостите в tbi bank app. Ние ежедневно се запознаваме и тестваме новите функции, за да сме сигурни, че предлагаме качествено обслужване. Освен това, нашите клиенти се радват на атрактивни лихви по депозитите, като предлагаме 3.2% лихва за 36-месечен депозит, открит през приложението ни. Винаги сме готови да отговорим на въпросите им и да им предложим най-добрите решения според техните нужди.

Знаете ли, че tbi bank е първата банка в страната, която въведе в приложението си възможността за безплатно превалутиране от лева в евро и обратно по официалния курс на БНБ? Не само това, но и именно нашето приложение е първото, което започна да визуализира сумите в лева и евро. Това е изключително удобство за нашите клиенти, особено с наближаването на приемането на единната европейска валута.

Когато погледнете назад към кариерата си в банката, кой е най-ценният съвет, който сте получили, и какво умение смятате, че е било най-ценният актив за вас през годините?

През годините в tbi bank имах удоволствието да работя с няколко вдъхновяващи ръководители, на които дължа значителна част от професионалното си израстване. Искам да благодаря на Ирина Димитрова, Кирил Петрунов и Ивайло Атанасов за тяхната подкрепа и насоки. Най-ценният съвет, който получих и който продължава да ме ръководи, е от сегашния ми регионален директор Ивайло Атанасов: „Не мисли за проблема, мисли за решението!“

Умението, което най-много ценя и което продължавам да развивам, е комуникацията. То е в основата на всяко успешно взаимодействие, както с клиентите, така и с колегите ми. Вярвам, че ефективната комуникация е ключът към изграждането на доверие и постигането на високи резултати в работата ни.



Делян Пеевски: Радев се намеси недопустимо в изборния процес, командва ЦИК и притиска политическите партии
С баница и вкусни изкушения бе посрещнат вторият ден на Международния фолклорен фестивал “Синия Дунав”
Кметът Радослав Найденов откри четиринадесетото издание на турнира по Ръгби 7 "Димитър Гаврилов - Тренера"
Очакваме ви утре в Младежки център - Враца / Youth Center - Vratsa
Търсят кръстник на рис във варненския зоопарк
Берковица посреща самодейци от страната и чужбина за „Балканът пее и танцува“