На основание чл. 14, ал. 1 и ал. 7 от Закона за общинската собственост, чл. 52, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и Програма за управление и разпореждане с имотитe - общинска собственост през 2023 г., приета с Решение № 819 по Протокол № 55/31.01.2023 г. и Решение № 966 по Протокол № 64/27.06.2023 г. на Общински съвет - Враца.
В изпълнение на Заповед № 1566/21.09.2023 г. на Кмета на Община Враца.
О Б Я В Я В А:
Провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем на следните имоти, общинска собственост:
№ по ред |
Недвижим имот |
Местонахождение |
Предназначение |
Площ /кв. м./ |
Първоначален месечен наем с ДДС /лева/ |
Депозит /лева/ |
1. |
Павилион № 16 |
Пазарна площадка ул. „Васил Кънчов“, гр. Враца |
за търговска дейност |
12.00 |
48.00 |
300.00 |
2. |
Павилион № 2, 3 |
Пазарна площадка ж.к. „Дъбника“, гр. Враца |
за търговска дейност |
21.00 |
84.00 |
300.00 |
3. |
Помещение |
в сграда, с. Бели извор, община Враца |
за офис, производствени дейности и услуги |
6.20 |
19.00 |
50.00 |
4. |
Терен № 13 А |
бул. „Втори юни“ /Болницата/, гр. Враца, |
за търговска дейност |
20.00 |
55.00 |
1000.00 |
Търгът ще се проведе на 13.10.2023 г. от 10:00 ч. в сградата на Община Враца.
Търгът ще се проведе съгласно разпоредбите на чл. 51, чл. 52, чл. 53 чл. 54 и от чл. 60 до чл.68 вкл. от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество.
Право на участие в търга имат всички юридически лица, и лица, упражняващи свободни професии, регистрирани по Търговския закон с предмет на дейност в съответствие с предназначението на обекта, представили до 16:00 ч. на 12.10.2023 г. в „Център за административно обслужване” при Община Враца, запечатани в плик документи, както следва:
- Заявление за участие в търга - по образец;
- Удостоверение за актуално състояние или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;
- Проект на договор (попълнен /без наемна цена/ и подписан, че са запознати с клаузите в договора);
- Документ за закупени тръжни книжа – фактура /оригинал/;
- Документ за платена депозитна вноска – оригинал;
- Декларация за оглед на обекта предмет на търга – по образец;
- Изрично пълномощно за участие в търга, когато кандидатът се представлява от пълномощник – оригинал;
- Офертата, попълнена и запечатана в малкия плик.
- Срокът за отдаване под наем на обектите е 5 /пет/ години.
- Кандидатите за участие в търга или упълномощените от тях лица следва да носят документи с които да се легитимират.
- Стойността на тръжната документация е 30.00 лв. с ДДС.
- Първоначалният месечен наем е с включен ДДС.
Депозитната вноска и стойността за тръжната документация да се внасят в касата на „Център за административно обслужване” при Община Враца до 16:00 ч. на 12.10.2023 г., лично или с пълномощно.
Тръжната документация ще се получава само от „Център за административно обслужване” при Община Враца след представяне на вносните бележки.
Пълният текст на обявата ще намерите в новия брой на "Конкурент" - вестникът на Северозапада.